на 2016 – 2020 рр.
Пирятинщинського
навчально-виховного комплексу
«Веселка»
Гадяцької районної ради
Полтавської області
2016
Зміст
|
Стор.
|
Паспорт Програми
розвитку Пирятинщинського НВК «Веселка»
|
2- 3
|
Концептуальні засади
|
4 - 5
|
Інформаційно –
аналітична довідка
|
6- 9
|
Основні заходи щодо
виконання плану розвитку
|
10 - 13
|
Програми розвитку Пирятинщинського НВК «Веселка»
на 2016-2020 роки
Назва Програми
|
Програма розвитку
Пирятинщинського НВК «Веселка» на 2016-2020 роки
|
Підстава для
розробки Програми
|
Концепція Державної
цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року.
Комплексної програми
розвитку освітньої галузі Гадяцького району на 2016 -2020 роки
|
Замовник Плану
|
Відділ освіти
Гадяцької районної державної адміністрації
|
Виконавці
|
Трудовий колектив
НВК «Веселка»
|
Контроль
|
Відділ освіти
Гадяцької райдержадміністрації, адміністрація НВК.
|
Звітність
|
Адміністрація НВК
щорічно звітує про виконання програми перед відділом освіти, педагогічним
колективом, батьками.
|
Початок реалізації
плану
|
2016 рік
|
Закінчення
реалізації плану
|
2020 рік
|
Нормативно-правова
база Програми
|
Конституція України
Закони України:
Постанови Кабінету
Міністрів України:
Накази Міністерства
освіти і науки України:
|
Фінансування
Програми
|
Бюджетні кошти,
розмір яких на кожний окремий рік розглядається в установленому законом
порядку.
Кошти інших джерел,
не заборонені чинним законодавством(благодійні добровільні внески
батьків, спонсорські кошти).
|
Загальний обсяг
Фінансових ресурсів
необхідних для реалізації
Програми
|
184.000 грн
|
Очікувані результати
|
Забезпечення якісно
нового рівня розвитку освіти;
створення у
навчальному умов, які відповідають сучасним вимогам розвитку освіти і
науки та забезпечуть якісне проведення навчально-виховного процесу;
приведення системи
освітньої роботи у відповідність до потреб дитини;
створення
сприятливих умов для пошуку та підтримки інтелектуально і творчо обдарованих
дітей ;
забезпечення
інноваційного розвитку освіти на основі прогнозування
соціально-економічної ситуації та врахування потреб життєвого самовизначення
дітей;
підвищення
ефективності використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів, які
залучаються для забезпечення діяльності НВК.
|
ІІ концептуальні
засади
Освіта ХХІ століття –
це освіта для людини. Її основа - виховання відповідальної особистості, яка
здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і
вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати
різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї
країни.
Мета плану - визначення
стратегії розвитку навчального закладу на п’ять років (2016-2020 рр.),
створення життєздатної системи безперервного навчання, виховання з метою
досягнення високих освітніх рівнів, формування і розвиток соціально активної
особистості, з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
Основні завдання:
- організація та
здійснення навчально-виховного процесу, який передбачає обов'язкову
присутність дитини як суб'єкта діяльності у навчальний процес:
- створення належних
умов для функціонування навчального закладу, який задовольняє потребу у
здобутті дошкільної та початкової освіти на рівні державних стандартів;
- здійснення
особистісно-орієнтованого підходу у становленні цілісної особистості вихованця
шляхом впровадження педагогічних ідей В.Сухомлинського та інноваційних
технологій;
- формування
соціальної і громадянської позиції, високого рівня правової, екологічної,
духовної, моральної культури;
- розвиток творчих
здібностей вихованців , здатності до самостійного отримання та
застосування знань і навичок;
- підвищення
ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи;
- забезпечення
безпечних умов навчання і виховання дошкільників;
- удосконалення
професійної компетентності педагогів як в умовах навчального закладу, так і в
системі підвищення кваліфікації;
- підвищення
якості, доступності та ефективності освітнього процесу завдяки широкому
впровадженню в практику роботи закладу методів та засобів ІКТ та
комп’ютерно-орієнтованих технологій;
- оптимізація
роботи з батьківською громадськістю, шляхом проведення психолого-педагогічної
просвіти ;
- модернізація
матеріально-технічної бази дошкільного закладу.
Принципи:
Пріоритетними
принципами є:
- законність - діяльність закладу та
учасників навчально-виховного процесу забезпечити у рамках
нормативно-правового законодавства України в галузі освіти;
- рівний доступ до здобуття
якісної освіти -
забезпечити освітні потреби для всіх вихованців, незалежно від соціального
походження та положення, національності, статі,
віросповідання, місця проживання та стану здоров’я, відповідно до їх
інтересів, здібностей і запитів суспільства;
- наступність - послідовність і перспективність
освітнього процесу, що сприяє поглибленню та розширенню набутих раніше
знань і досвіду; динаміка пошуку, спрямованість на майбутнє;
- демократизація — співробітництво,
партнерство, взаємоповага, взаємодопомога;
- гуманізація - гармонізація стосунків між
усіма учасниками педагогічного процесу, створення сприятливих умов для
творчої самореалізації усіх суб'єктів навчально-виховного процесу;
- особистісно-зорієнтований
підхід - розуміння свободи вибору людини у обранні шляхів
та умов для досягнення особистісного зросту;
- модернізація - інтенсивне використання
в розвитку теорії та практики управління соціально-педагогічними
системами інформаційно-комунікативних технологій; створення єдиної системи
збору, обробки та зберігання інформації;
- забезпечення практичної
спрямованості освіти - вирішення питання якості і доступності
освіти;
- варіативність - забезпечення можливості
широкого вибору змісту, форм і засобів навчання та виховання,
альтернативність у задоволенні духовних запитів особистості, її
інтелектуальних та пізнавальних можливостей та інтересів;
- перспективність - забезпечення
випередження у змісті навчання відповідно до сучасних потреб суспільної
практики).
Для реалізації
поставлених завдань НВК має відповідні умови:
•загальні,
навчальні, методичні напрацювання;
• досвід роботи
педагогічного колективу в умовах впровадження інновацій та сучасних
методик, технологій;
- достатній фаховий, моральний та
культурний потенціал педагогів;
- творчу атмосферу в колективі;
- осучаснення матеріально-технічної
бази.
ІІ інформаційно –
аналітична довідка
Повна назва: Пирятинщинський
навчально-виховний комплекс «Веселка» Гадяцької районної ради.
Адреса. 37311, провулок
Шкільний – 2, будинок 6, с. Пирятинщина, Гадяцького району, Полтавської
області.
Керівник : т.в.о.
директора Шутько Світлана Анатоліївна на посаді з квітня 2012року
Дата відкриття :
функціонує із 24 листопада 1998року.
Форма власності – комунальна
Установчі
документи навчального закладу:
- Статут НВК
- Свідоцтво про державну атестацію: серія ЗД – ОД №021164 від 02.10.2013
до 26.09.2023;
Проектна потужність
НВК – 25 дітей.
Режим роботи :
п’ятиденний робочий тиждень, дев’ятигодинний робочий день.
Рік
атестації закладу: 2013
Напрямок
роботи - гуманітарний.
Мова навчання – українська.
Територія
обслуговування: села Пирятинщина, Мала Побиванка, Глибока Долина Малопобиванської
сільської ради.
Функції : Пирятинщинський
навчально-виховний комплекс (далі – НВК) «Веселка» здійснює освітню
діяльність за напрямком «Дошкільна освіта та початкова освіта» й охоплює дітей
віком від 1 до 10 років, забезпечує наступність і безперервність
навчально-виховного процесу задоволення освітніх запитів особистості,
суспільства, держави у догляді , оздоровленні, вихованні і розвитку дітей
дошкільного та молодшого шкільного віку. Організаційною особливістю
НВК є наявність двох підрозділів – дошкільного та шкільного у межах
одного навчального закладу.
Структура. НВК
складається із модульних структур. Кожний модуль визначається терміном
навчання, відповідною організацією навчально-виховного процесу.
Дошкільний
підрозділ забезпечує належний рівень здобуття дошкільної освіти дітям від
1-го року до 6(7) років відповідно до вимог Базового компоненту
дошкільної освіти; шкільний підрозділ – відповідний рівень початкової
загальноосвітньої підготовки учнів згідно з вимогами Державного стандарту
початкової освіти.
Школа I ступеня
(початкова) – структурний підрозділ навчального закладу, є чотирирічною
(1-4 класи). До неї вступають діти, яким до 1 вересня виповнилося не менш
як 6 років і які за результатами медичного й психологічного обстеження не мають
протипоказань для систематичного шкільного навчання, а також діти семирічного
віку, які з об’єктивних причин не почали навчання в школі.
Школа I ступеня,
зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, забезпечує подальше
становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток.
Пріоритетами в початкових класах є виховні, загально навчальні і
розвивальні функції.
На даний час
працюють 3 класи загальноосвітньої школи І - ступеня. Учні навчаються за
індивідуальною формою навчання згідно з «Положенням про індивідуальну форму навчання
в загальноосвітніх навчальних закладах». Тижневе навантаження на одного учня
становить 5 годин.
Дошкільний навчальний
заклад налічує 1 різновікову групу.
Характеристика
контингенту вихованців:
Списочний склад
вихованців
2015-2016 н.р.
|
2016-2017 н.р.
|
2017-2018н.р.
|
2018-2019 н.р.
|
2019-2020 н.р.
|
18
|
18
|
14
|
11
|
Віковий склад
вихованців
2015-
2016
|
2016
2017
|
2017-
2018
|
2018-
2019
|
2019-
2020
|
|
Від 1 до 2
|
3
|
1
|
1
|
2
|
|
Від 2 до 3
|
4
|
3
|
1
|
1
|
|
Від 3 до 4
|
5
|
4
|
3
|
1
|
|
Від 4 до 5
|
5
|
5
|
4
|
3
|
|
Від 5 до 6(7)
|
1
|
5
|
5
|
4
|
Кадрове забезпечення
Кадрове забезпечення здійснюється на основі штатного розпису. Педагогічний
колектив НВК в основному стабільний, ініціативний і налічує 5
педагогічних працівників:
- т.в.о.
директора -1
- вчитель
початкових класів - 2
- вихователь
дошкільного навчального закладу – 1
- музичний
керівник – 1.
З них :
мають вищу
освіту - 2 особи
неповну вищу освіту –
3 особи
Педагогічний стаж:
До 5-ти років –
2 працівники
Від 5-ти - до 10
років -----------
Від 10-ти до
15-ти років - 1 працівник
Від 15 – ти до 20-ти –
1 працівник
Від 20 – ти до 25
років – -------------
Більше 25 років – 1
працівник
Педагогічна діяльність
здійснюється на основі функціональних обов'язків,визначених посадовими
інструкціями.
Матеріально-технічна база НВК
Територія закладу має
огорожу та зелені насадження . На території розташований
спортивно – ігровий майданчик. Приміщення опалюється газом. Система
опалення закладу знаходиться в задовільному стані.
Санітарно-гігієнічний стан закладу відповідає санітарним нормам і правилам.
Температурний режим в кімнатах, класах та інших приміщеннях, де перебувають
діти, систематично контролюється і знаходиться в допустимих межах.
Всі кімнати, наявні в
приміщенні закладу, використовуються раціонально та доцільно. Оформлення
навчально-виховного комплексу в естетичному, гігієнічному, педагогічному
відношенні відповідає сучасним вимогам. Робота в цьому напрямку ведеться
постійно.
Для організації
навчально-виховного процесу наявні:
- методичні посібники;
- методичні рекомендації, поради;
- періодична література;
- пізнавальна література,
енциклопедії;
- тематичні папки щодо
організації навчально-виховного процесу та різних видів діяльності з
різних розділів програми;
- комплекти дидактичних картин
різної тематики;
- комплекти демонстраційного
та роздаткового матеріалу з математики, розвитку мови, екології,
ОБЖД, тощо;
- діагностичні матеріали.
Матеріальна база для
проведення фізкультурно-оздоровчої роботи слідуюча:
- необхідне спортивне обладнання
(обручі пластмасові, лави, гімнастичні палиці, комплект для ігор з
баскетболу, комплект для ігор із футболу, кеглі, скакалки, м’ячі ,
прапорці.
- нетрадиційне фізкультурне
обладнання та атрибутика
- методична література ;
Естетичний
розвиток забезпечують:
- комп’ютер – 1
- принтер – 1
- DVD - 1;
- телевізор - 1;
- баян - 1;
- народознавча світлиця
Організація
харчування в НВК здійснюється відповідно до вимог Інструкції по
організації харчування дітей в ДНЗ. Продукти для організації
харчування постачає ПП Ситнік І.О. Меню розробляється інженером –
технологом відділу освіти окремо по кожній віковій категорії та затверджується
начальником Гадяцького Міжрайонного
Управління Головного
управління Держсанепідемслужби України в
Полтавській області. Харчоблок
НВК відповідає санітарним вимогам та забезпечений необхідним
технологічним обладнанням.
Медичне
обслуговування в НВК здійснюється в рамках Договору № 35 від 23.12.2013року між
відділом освіти, молоді та спорту Гадяцької райдержадміністрації та
КЗ «Гадяцький ЦПМСД» про медико - санітарне обслуговування Глибокодолинським
ФАПом навчального процесу у Пирятинщинському НВК.
Медичний
працівник створює необхідні умови для проведення медичної,
профілактично-оздоровчої роботи з вихованцями закладу.
В
ДНЗ планомірно проводяться антропометричні виміри
дітей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий